614408eoa 05ay05az20e1sra14na9di3r27 her mamanın icerigi birbirne cok yakn o yüzden bbeginiz hangisini seviyosa ondan devm edin bnm kızm da dogdu dogalı aptmil kullandı 21 aylık hlaa öyle ama geceleri alıyor bu sefer tek coxugnq skıntı yapmıyosa gaz kabız vs yani istedigni kullan güzl besler cocugu
Mom525 05ay05az20e1sra14na9di3r27 bende bebeğime aptamil kullanıyorum içerik olarak 0-6 ay olanı iyi diye biliyorum ama devamında şeker varmış sanırım pek tavsiye edilmiyor diye duymuştum zamanı gelince daha detaylı araştırıcam şu an 4 aylık 💕