Merhabalar yine ben geldim kizlar biseyi merak ettim benim gibi olan varmi ben 3 gun yemek yemesem Yemem o derece istahsizim hic cNim bisey istemiyorum bebisi bahane ediyorum hep uyutuyom gideyim hazirlayim biseyler diyorum yok anam olmuyor her zaman boyle bi insan hicmi acikmaz artik psikolojik oldugunu dusunuyorum kendi kendime bunalima giriyorum sıkılıyorum esimde yok yanimda ben ne yapicam boyle hergunumu zehir ediyorum🥺