Ylmzelf 5 haftalık hamileydim benimde başıma geldi 2 gün hastanede yattım dikkat etmem söylendi 24 haflaik hamileyken yine oldu ve sadece yatmam gerektiği söylendi ilaç verdiler kullandım ve sadece yattım başının altin da yastık olmasın ayaklarının altına yastık koy günde bir saat mutlaka o şekilde yat iş güç hiçbirşey yapma. 36 haftalıkken doğum yaptım şuan bebeğim 16 aylik çok şükür . Sende sakin kal ve bol bol dinlen çok geçmiş olsun rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin