Benimde öyleydi 3. Ayında geçti canım 17 idi değeriz 6 saat fototerapidem sonra 13 ile çıktık ve tam 3 ay sürdü geçmesi testler yapıldı 2. Ayında hala 12 çıkınca hepsi temiz çıktı şükür anne sütündendir dedi doktorumuz yavaş yavaş geçti sonra dert etme zor biliyorum Allah yardımcın olsun Allah başka dert vermesin ama sonunda geçiyor öyle düşün benimki sürekli uyuyordu uyandıramıyordum beslemek için çok çektm ama şimdi düşününce boşuna çok dert etmişim üzülme diye diyorum geçecek elbet bebeğinle zamanın tadını çıkar