Tubasel24 2 ay 1 günlüğüz . Nasıl gidiyor bizde uykusuzluklar, korkular , huzursuz saatler çoğaldı ..iyi huylarımız artık farklı sesler çıkarmaya başladık. Gülüşmelerimiz çoğaldı😍
arc-1521 Tubasel24 2 ay 13 günlüğüz uykumuz çok hafif en ufak sese uyanıyor hep tetikte uyuyor 1 saattir ayakta sallıyorum büyük oğlum emerken uyuyuverirdi bu emmeyi karın doyurmak için kullanıyor gülüşler ah o gülmeler içimiz eriyor 😍🌸
arc-1521 Tubasel24 ben ellerini sarıyorum korkması bitti artık ince bi örtüyü zarf şeklinde katlayıp sarıyorum omuzlarından maşallah artık korkmuyor bebeğim ilklerde direnmişti ama şimdi alıştı
29052021 Tubasel24 biz 2 aydır uykusuz ve yorgunuz. 🤪 Şiddetli ağlamalar hergün varr… Ama arada bir de olsa gülümsemesi yok mu beni benden almaya yetiyor 😍
DOLANDIRICI Tubasel24 3 qylik olucaz bizde o zamanlar hic uyumazdi gunduz bizimki simdi uyuyo cok sukur huzursuzlugu var ama gaz sancisi galiba
29052021 Tubasel24 dün yüreğimi ağzıma getirdi. Uyuyordu Koltuğa koyup mutfağa gitmiştim. Ufak ufak sesleri geliyodu ama çok ağlamıyodu diye gitmim dedim, sonra vicdanım el vermedi ve gittim iyiki de gitmişim koltukta yuvarlanıp yüzü tamamen koltuğa gömülmüş bir şekilde duruyordu. Başımdan aşağı kaynar sular döküldü resmen çok ağladı mosmor oldu yavrum 😥
Tubasel24 29052021 ayyy yavrum. çok hareketli olmaya başladılar şimdiden çok dikkat etmek gerekiyor. İnan hiç iş yapamıyorum . Ne zaman adam akıllı yemek iş yapacgım bilmiyorum. Uyanıkken kucak istiyor hep🙄
29052021 Tubasel24 aynen aslında benim koltuklar arkaya doğru çökük olduğundan bebeğim oraya doğru yuvarlanmış. Görünce aklım çıktı. Rabbim evlatlarımızı korusun inşallah 🤲
arc-1521 29052021 aminnn hiç güvenmemek lazım bebişlere benimki çok hareketli el ayak durmuyor o yüzden kaydırıyor kendini yavaş yavaş
Cdef2021 2 ay 4 günlüğüz. Uyku saati kaçtığında ya da uykusu bölündüğü zaman huysuz bizimki ama gelecek hafta atak bekliyorum bakalım neler olacak?
simgesell Biz bir hafta sonra 2 ay olcaz nasipse . Gündüz artık çok uyumuyor ve gündüz uykusu çok çok hafif
PoyrazinAnnesi26 Uykuya daldığnda sıçrama ,huzursuzluk hepsi var . Dün sabah 10 da uyandı bugün sabah 7 de zorla uyuttum , gün içinde uyuduğu 2 dk da uykusunu alıyor peki ya been 🙄
Musam Tubasel24 kafayı yemek üzereyim. Hasta oldu bronşit başlangıcı varmış antibiyotık şurup kullanıyorum. Ayakta sallıyorum . Uykusuzum (2 ay 3 günlük )