isimsiz2021 oğlum 25 aylık. Yeni doğduğu zaman kucağa alıştırma, her mızmızlandığında koşma, emerek uyumaya alıştırma vs bir sürü şey söylediler. Kucağımdan indirmedim. Her ihtiyacı olduğunda koştum. Emzirerek uyuttum. Gak dedi koştum guk dedi yine koştum.
Emerek uyumayı kendisi bıraktı. Durduk yere otururken kucağıma tırmanıp kocaman öpücük verir bana. Bir şey istediğinde ağlamak yerine konuşarak ifade etmeye çalışır kendini, çünkü güveniyor bana. Kendi sınırlarını deneye yanıla kendisi koymaya başladı. Hatta bezini bile kendisi 21 aylıkken bıraktı. Evde temizlik bulaşık çamaşır yemek aklınıza gelebilecek her şeyi birlikte yaparız. 2 yaş sendromu aman Allahım facia felaket bilmemne, biz yaşamadık. Sadece artık daha fazla konuda fikri var, daha çok şeye dahil olmak istiyor, kararlarını vermeyi öğreniyor.
Uzun uzun yazdım çünkü evlat yetiştirmeye aynı pencereden baktığımızı hissettim. Ben bu yolda devam edeceğim, ömrüm ve sabrım yettiğince hep destek olacağım 🌼