Omerinannesi342 18 aylıkken basit bir lazımlık aldık. Ne işe yaradığını anlattım, oyuncaklara tuvaletini yaptırdık. Hatta bazen ben ve babası oturduk kendisinin oturmasını teşvik etmek için. Klozeti de aynı şekilde anlattım. Ara sıra lazımlığı kullanmak ister misin diye sordum. Kıyafetleri ve bezi ile oturuyordu. 21aylık olduğunda bir gün bezini çıkarmamı istedi ve lazımlığa oturdu ama yapmadan kalktı. İki gün sonra babasından bezini çıkarmasını istedi ve yine oturdu. Ben de yapmaz diye düşündüm ama yapabilirsin hadi deneyelim diye motive etmeye çalıştım. Kalktığında gördüm ki hem çiş hem kaka yapmış 🙈 bir daha da bez bağlamadık. Tabi ertesi gün hiç tuvaleti tutturamadık ama 2. gün tuvalete ve lazımlığa yapmaya başladı. Çok sabır istiyor ama başarıyorlar 😊