Melankoli Gizem9565 bizim doktor çocugun uykuya en az süt kadar ihtiyacı var dedi hep. 40 çıktıktan sonra uyandırmayı da bıraktırdı. Uyusun da büyüsün boşa söylenmemiş.
ggmom Gizem9565 elbette o yüzden doktorlar erken yatırın derler saat 8 de büyüme hormonu salgılanmaya başlıyor ve bebek gelişimi icin çok önemli. Gündüz Uyuyan çocuk da kolay yağlanır derler hareket etmediği için daha Az enerji harcar