28 günlük anneyim normal doğum yaptım ama basurum dışarıya çıktığı için çok ağrım oldu dikişim yoktu ama basurdan dolayı oturup kalkamadım baya ağır geçirdim ağrım çoktu yattım epidural de aldığım için inanılmaz bir baş ağrısı vardı kalkamıyordum acayip lohusalık depresyonu yaşadım ilk doğduğunda 7 saat küvezde kaldı hep mama vermişler geldiğinde emzirmiştim odaya. çocuğuma bakamıyorum sütüm yetmiyor falan diye habire emzir emzir diyip durdular ama o ağrıyla çocuğumu emzirmek bile istememiştim ama ona rağmen emzirdim sarılığı vardı doktor hem meme hem mama dedi mama vermeye başladık. Daha sonrasında pompayla da sağdım 60 90 120 cc lere kadar çıkıyordu şimdi ise mama veriyorum meme verince ağlıyor 30 cc geçen zor çıktı 2 gün önce sağdığımda da 60 cc çıktı yani sütüm kesiliyor mu napacam sadece emzirmek istiyorum ama her emzirmeden sonrada mama veriyorum çünkü ağlıyor açlıktan geçen kendi annem herkesin arasında bizim inek sütten de kesilmiş falan dedi acayip moral de bozuyorlar yani zaten lohusalığı dibine kadar yaşıyorum