MerveAlaca67 ben bu konuda çok çektim çok benım bebegım bırde prematüre doğdu 2 ay biberonla besledim göğüs ucum hıc yoktu sılıkonla almıyordu bir gun canıma tak etti üstüm başım cocugumun ustude ıslanıyor sılıkon uc sürekli dedim bugün buna alışacaksın ağlaya ağlaya zorla o bıraktıkca ben devam ettirdim öyle öyle alıstı smdı bıraz daha büyüdü cene kuvvetli olunca memeyi de tutabılıyor damaklarıyla cekıyor cunku hala göğüs ucum yok aslında ama emzirdikçe çıkıyor geri giriyor sabır çok önemli hiç bırakma devam et mutlaka olucak