Yigitefem kilosu ve boyu çok iyi. Benim oğlum 12 aylık 8 kilo 400 gram. Ben öleyim o zaman. Çubuk kraker gibi dolaşıyor 🤣ama inanılmaz iştahsız ve hareketli. İnsanların ne dediği gram umrumda değil çünkü insanlar genel anlamda çok boş konuşuyor o yüzden hiç üzülme sağlıklı olması önemli.