AlmilaDoga Mrs2ozge 5-7-13 te olduk her dr farlı bir aşı takvimi hazırlayabilyor erken yaptırmak da yarar var
Muhasebeciana Mrs2ozge bexero ilk dozu 3 aylikken olduk nimenrixte 20-25 gun sonra falan olduk sonrada aralarinda 1 er ay olcak sekilde 2.ci dozlari olduk son dozlarida biri 13 aylikken biride 14 aylikken olcaz insallah suan 10 aylik kizim
simaysmother nimenrix 3,5,9 da. bexero da 1 yaştan sonra 3 doz ama aylarını hatırlamıyorum tam. doktorumuz bu şekilde söylemişti.
Mrs2ozge simaysmother Bana da 6. Ayda önerdi. Ama antikor oluşur mu acaba? İnternette 9. Ay yazıyordu da
Mrs2ozge Tazeanne3434 Bana da 6. Ayda önerdi. Ama antikor oluşur mu acaba? İnternette 9. Ay yazıyordu da
Mrs2ozge Deletedmom0099 Bana da 6. Ayda önerdi. Ama antikor oluşur mu acaba? İnternette 9. Ay yazıyordu da
Mrs2ozge AlmilaDoga Bana da 6. Ayda önerdi. Ama antikor oluşur mu acaba? İnternette 9. Ay yazıyordu da
AlmilaDoga Mrs2ozge her dr dr farklı öneriyor 3ay da bile yaptıran var ama artık menenjit küçük aylara indiği için dr lar erken başlatıyor ve erken başlayınca doz da artıyor
Muhasebeciana Mrs2ozge suana kadar her iki aşi icin 4 doz asi oldu son dozlari kaldi her ikisinin onlarda oldugunda toplam 6 doz olmus olcak yani her iki menenjit 3 er doz