Onur5353 erken olduğunu düşünüyorum yine de, evham yapmışsınız ama ben de ara ara bazı konulara kafamı takarım, çocuk doktorumuza danışır öyle rahatlarım. Hiçbir zaman çocuğunuzu başka çocuklarla kıyaslamayın lütfen 🙏🏻 💙 benim kızım 7 aylıkken tutunup kalkmaya başladı ama yürümeye başlaması 11-12. Ay civarında oldu mesela. Hazır oldukları zaman yapıyorlar emin olun. En iyi değerlendirmeyi doktorunuz yapacaktır 😊