Aysel_11 Anneler kızım 5 buçuk aylık öksürüyo sabahtan beri ne verebilirim yapabilirim doktora da giderim ama bu pandemi de hastaneye gitmek de istemiyorum nolur yardım edin
Ayalayay Aysel_11 çok öksürüyorsa gitmeniz gerekiyor pandemi gitmenize engel değil. Bununla yaşamayı öğrenin 1 ay 2 aylık birşey değil . Tedbirinizi alıp götürün . Biz rahatsızlık olmasa bile her ay kontrole gidiyoruz . Ek gıdaya başladıysanız biraz ıhlamur verebilirsiniz
Tospikkkk Aysel_11 benimde 5.5 aylık bugun arada öksürüyor az da burnu akıyo ateş falan yok ama hava değişimi oldu birkaç şehir değiştirdik ondandır inşallah
Aysel_11 Tospikkkk havalar bozdu bende bu yüzden diye düşünüyorum birde bayramın 4. Günü piknikteydik sardım baya ama sanırım bunlardan oldu ateşi falan bizimde yok