Oğlum 18 aylık maşallah uykusu normal yani bazen iyi bazen biraz zordur ama küçük kızım 6,5 aylık ve hayatımı tam bir kabusa çevirmiş durumda sabah 6′ da kalkar, akşama kadar taş çatlasa bir saat uyur onda da zorla 10′ar dakikalık uykular ve ben artık bıktım yoruldum..çok mız mız yalnız kaldığı an çığlıklara boğulur bütün gün sadece ağlıyor🤦🏽♀️🤦🏽♀️oğlumla adam akıllı ilgilenemiyorum bile tüketti bu kız beni mahvetti ya artık yaşadığıma sevinemiyorum çok mutsuzum kızım yüzünden hayatı bana dar etti artık🥺🥺😪