Kızlar oğlum mayıs doğumlu. Kıyafet alımında zorlanmadım hiç genel de yazlık aldım. Allah kısmet ederse şuan 32 haftalık hamileyim ağustos sonu Eylül başı doğum yapacağım kızıma. Yazlık mı kışlık mı, mevsimlik mi ne alcam karar veremedim. 0.3 az almayı düşünüyorum. Hemen büyüdükleri için. 3 6 alayım diyorum çok kararsız kaldım