416767 22 aylık oğlum her dakka herşeye ağlar 2 yaş sendromunu dibine kadar yaşıyoruz dışarı cikarmiyoruz diye ağlıyor cikariyoruz elini tutturmuyor bağırıyor eve koyuyorum karnı aciksa ağlıyor yedirsem niye yediriyorum diye agliyor sakinlssmesini bekliyorum sakinlesmiyor her dakka herşeye ağlıyor artık delirme noktasina geldim sabrim normalde hiç yoktu ama artk.sabredim diyorm.napicam bilmiyorum varmı böyle olanlar geçiyormu bu dönem birde aşırı sinirli vuruyor birşeyler atıyor. Siz de durumlar nedir? Bebekleriniz kaç aylık?
Sezenaksukarademir 416767 bazen benimde sabrımın taştığı noktalar oluyor elbet. Bizde 2 yaş sendromundayız her şeye hayırlar yapmalar etmeler var. Ama varlıklarına bin şükür. Bu günlerde geçecek elbet sabır
Minikcivcivim 416767 çok sabırlıyım ama sadece çocuğuma karşı 😅 iki yaş sendromunu dizine kadar yaşadık o zamanlar nasıl baş ettim hala şaşıyorum kendime😅 Aralık ayında 3yaş olacak şu sıra biraz daha sakinledi gibi iyiyiz şükür, yani sendromun zirvesine göre iyiyiz diyeyim 😅
416767 Sezenaksukarademir tabikii ama herşeye ağlayınca insan bir yere kadar sabrediyor 🙄😑🤦büyürler.elbet.
416767 Minikcivcivim masallahh büyütmüşsunuz bizde görür muyuz sakinledigi zamanları 😁😁😂 bir yandan buyumesin dyorum bir yandan da en azından derdini anlatacak yasa gelsin dyorm.ama.en zoru 2 yaş sanırım çünkü duygu karmaşası cokk fazla 🤦
Minikcivcivim 416767 valla dediklerine göre her yaşın bi sendromu varmış ya😅 5yaşa kadar her yıl uğraşacağız gibi görünüyor 😅
416767 Mircet bende genelde bagiriyordum 😂😂🤦sus be dye ama.baktmki. oda fayda etmiyor artk ağla rahatla.oglum dyorum kendi haline brakmaya çalışıyorm ama sesi git gide yukseliyor bakalm nereye kadar böyle olucak heleki dunden beri daha cokk artti bu durum gece bile.sirf.aglamak icn uykudan uyaniyor ya 🤦🤦
Mircet 416767 eşim yaramazlık yaptığında biraz sesini yükseltse içli içli ağlamaya başlıyor bizim ki bağırılmaya hii gelemiyor ya 😂
Bulutbey Mircet ben bir odadan diğer odaya eşime seslensem ağlıyor bizim oğlan. Yüksek sese hiç alışkın değil. 😅
Ozgebur Mircet bizim oğlan da öyle babası kızınca yanıma gelip baba kizfi diyor 🙂ben merkezli yaşıyor şuan herşeyi kendi yapmak istiyor çok inat şuan tuvalet eğitimi süreci içindeyim bakalım hayırlısı ☺️ bazen sabır gisteriyorum ama bazen de bağırıyorum
En_guzel_yanim 416767 herşeye ağlayan sürekli mızmız bir bebeğim var. Tımarhaneye yatmama ramak kaldı yani🤦🏻♀️
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 416767 Çok sabırlıyım. Ama sabrımın taştığı da oluyor illaki, kızmadan çocuk büyütebilen var mı? Hiç inanmam. Hepimiz insanız,duygularımız var tabiki. Yinede herkese ve her şeye olan sabrımdan kat kat fazla evladıma. 😌
06-ikra-06 416767 bizim kızda 22 aylık dışarda asla el tutmaz bebek arabasında oturmaz onu sürmek ister kendi başına gezmek ister. Yemek acıkınca yiyor bu aralar bi triplerde bişey desem bağırıyor elinde ne varsa atar ya kendini yere atar istemediği bişey yapmaya zorlamaya kalksam daha kötü ağlamaya başlıyor valla sabretmeye çalışıyorum hamileyim bide 26 haftalık babası hiç sabredemiyor günde en fazla 3 saat görüyor çocuğu o da stres yapıyor oyuzfrn ben sabrlı davranmaya çalışıyorum kızmak istemiyorum geçecek elbet 🤷♀️
416767 06-ikra-06 ooow bide hamilesin senin için 2 kat strest demek 😑Allah yardimcn olsn kendimden daha zor durumda olnlari gorunce tabi sabrediyorm hamile olsam hiç sabredemem sanırım 🙄
Dgndrmz 416767 tıpkısının aynısı benim oğlum canım 26 aylık olacak benimkide herşeye ağlamalar zırlamalar memnuniyetsizlik herşey var. Yemek yemediği zamanlar biraz kızıyorum küsücem bak yemessen falan tarzında azcık sesim yükselebiliyo bazen. Onun dışında normal ağlamalarına gene sabrım bayag var 😂😂