kızlar merhaba geçen gün duş alıp saçım ıslak şekilde vantilatör önünde durdum biraz evde çalışıyordu cam açık şekilde uyudum üstümde açıkmış eşim kapatmış ama ben yine açıyormuşum ondan sonra ateşim çıktı başım ağrıdı halsizlik oldu parol içtim ertesi gün toparladım dün akşamda yine bir ateş oldu bir üşütme sabahta çok terlemiştim sarınıp uyumama rağmen acayip üşüdüm titreyerek ateşimdemo kadar yüksek değil aslında 39 falan değil yani içten yanıyorum sanki şuanda sabah erken saatlere göre iyiyim ateşim yok