Emreersavas pes etmeyin alışıcak.ben ilk bebeğimde emzik kullandım benim için pişmanlıktı.çok vicdan azabı çektim bıraktırma esnasında çünkü.ne gözyaşları döktü kızım o emzik var diye.tüm gece ,tüm gün.memeden ayırmaktan beterdi inan bizim için.bu nedenle sonraki çocuklarıma kullanmadım.ama dediğim gibi istikrarlı olun.aşarsınız bu sorunu.