Merhaba guzel anneler benim 6 ay 10 gunluk.bir bebegim var 10 gun once kati gidaya gectik bundan oncesinde benegim cok gazliydi 6. Ayda geciyor dedi her tecrubeli anne ama bizimki katlanarak devam etti asla gazimiz bitmedi. Kati gidaya gectik bebegime cok birsey yedirmuyorum zaten tadim ayindayiz kasigin ucu ile 3 kasik veriyorum gaz geliyor direk yiyemiyor agliyor acmiyo agzini. Mama sandalyesinden kaldirip gazini cikartiyorum tek rar yedirmeye basliyorum yine ayni gazdan sandalyeden atlayacak nerdeyse. Ve gidayi yedikten sonra butun gun agzindan gaz cikartarak geziyor gaz sancisindan agliyor. Doktora goturuyorum karnini dinliyorlar hic gaz sancisi ceken bir bebek gibi degil bagirsaklari bombos diyorlar. Bebegimde bu gaz problemi nedir yasayan anneler oldumu hic.