Aselimmmmmmm benim bebegim de de var bir haftadır git gide azaldı ama. İsilik vardı vucüdunda sonra kolları böyle olmaya başladı görümcem doktor o isilik bunlarda dedi ateş kaşıntı filan olmadıgı sürece sorun yok dedi. Ateş kaşıntı huzursuzluk yok bizimkinde ama belki sizinki farklı bişey olabilir.