Ysm2019 Kızlar takviye olarak bu mamayı kullanıyorum bebeğme sizde kabız gaz vs oldu mu ? Kilo aldırdı mı?
Pantikatak Değişir ki bebekten bebeğe, kullanmadan anlayamazsınız, mesela benim bebeğime ağır gelmişti biz kullanamadık onu başkasıda combiotikten başka mama kullanamıyor
Momstar Bende 2 numarasına geçtim 70 cc den fazla içermiyor. Birde kabızlık yaptı evet ama o mu yaptı ek gıda mı bilemedim
Ysm2019 Momstar benim bebeğim 28 günlük günde 9 kere kaka yapardı bu mamadan sonra baya azalma oldu sancı yapıyor sanırım gece hiç uyumadı az önce uyudu 8 saatten fazla uykusuz kaldı garibim :(
Mevakus6103 Bizdede aynı şekilde biraz gaz yapti. Aslında güzel mama ama yaramadı bize şimdi aptamil conformil aldim 3 gündür günde bir sefer veriyorum normal ilerledi . Değişir mi bilmem gaz yapmadı ama o değişmez sanırım
MaSe1620 1 numarasından başladım şimdi 2 numara kullanıyorum doktor kilosuna dikkat et dedi biraz tombik bir kız, gaz problemi ve kabızlık hiç yaşamadım 7 buçuk aydır. Benim kızıma çok iyi geldi
Momstar MaSe1620 2 numaraya ne zaman geçtiniz biz tam 6 ayına 3 gün varken başladık erken mi oldu acaba?