2bebe1ana Günaydın kizlar oğlum tam 7 ayını doldurdu 2. Ayından beri sular seller gibi salyasi var bezine göbeğine kadar ıslanıyor mendiller atletler tişörtler dayanmıyor aşırı fazla yani bu salyayi ne keser normal mi böyle olması
Deletedmom0099 2bebe1ana 4. ayda salyaları artınca kehribar kolye taktım şuan 13 aylık bu zamana kadar hiç salyadan dolayı önlük takmadım
iki_prens_annesi 2bebe1ana Yok cnm nerde yazin sorun degldi de kisin sorundu butun kiyafet salyaydi komple cikar baska kiyaft giydr veya yakasina bez onluk tak ole dolasiyoduk belki yaza kadar gecer diye dusundk ama yok yani gecmedi gecmiyo da agzindan salya su akiyo bnde biraktm artik butun disleri cikmis da kopek disler kaldi ciksa belki durur diye düşünüyorum 🙄😁
2bebe1ana iki_prens_annesi bizim hiç disimiz yok zaten 2 aylıkken başladı dişle alakalı değildir belkide
Deletedmom0099 2bebe1ana ben tanıdıktan aldım orjinal satıyodu ama instagramda sertifikalı satanlar var onlara bakabilirsiniz
iki_prens_annesi 2bebe1ana Dislede zaten alakasi yok bnm oglan kusan bebekti kusmasi gecti salyasi baslamisti 10 ayliga dogru butun disleri cikmaya baslamisti salyasi azalmadi kime solesem dis diyo ☺️
1ana1bebe 2bebe1ana Ben Kehribar aldım ama tam kesmedi ya hafifletiyor ama kesin sonuç olmadı bende, ama gece takmıyorum onunlada alakalı olabilir guvenemedik biraz uzun çünkü arkaya üzüyor yatarken şuan 4,5 aylik
Hygge 2bebe1ana Diştendir, yapacak bir şey yok 🙈 Oğlum 9 buçuk aylık, artık silmeyi bıraktım. Bütün fotoğraflarında ağzından salya akarken çıkıyor, şelale gibi bildiğin 😂
iki_prens_annesi 2bebe1ana aynen kusma biter salyasi baslar salya biter baska bisey cikar gecer buda zamanla 🤦😁
Momteach 2bebe1ana hiç korkma çekse açılıyor zaten bebekler için kancaları onların plastik çekince çıkıyor yani boğaza zarar vermez
1ana1bebe 2bebe1ana evdeyken bende kullanmıyorum emzik Zinciri sadece disaridayken yere düşmesin diye gerçi şimdi emzik de emmiyor kendi kendine bıraktı, uyurkende emzik emen bı çocuktu artık açık büfe yatıyoruz gündüz uykusunda da gece uykusunda da
1ana1bebe Momteach öyle mi diyorsunuz, oturabilse kendini kurtara bilse diyorum ama bakalım gerçi gündüz uykusunda takıyor biseyde olmuyor ama ana yuregi