Cagla1805 Çocuğum her emdikten sonra fışkırtacak kustugu için doktor Motillium ilacı önerdi kullanan var mı ?
Momteach Cagla1805 gaz için değilmi o kusmaya gastrotus kullandım çok iyi geldi bence deneyebilirsiniz doktora sorarak
Cgdmltr93 Cagla1805 doktor bize de vermişti ama kullanılmaması gereken bi ilaçmış. Kalp krizi riski çok yüksekmiş kullananlarda. Büyük insanın bi le kullanmaması gereken bi ilaç. Gavıscon ınfant kullanın.
Egeanul Cagla1805 motillum kullanmayın zararlı bir ialç doktor bizede yazdı arasıtırınca kullanmama kararı aldık. Kalpte sıkıntılar yaratıyormuş yüksek oranda
nneslihan Cagla1805 biz kullandık. Gaviscon, gastrotuss hiç bir işe yaramamıştı. Motillium beslenmesinden yarım saat önce veriyorduk 1 ay falan kullandık sonra çok şükür geçti. Birde aptamil ar kullanıyorduk şurupla birlikte