Feyzamm bir bilsem, insan üzülüyor acaba kaşınıyormudur diye devamlı hafif hafif kaşımaya çalışıyorum. Bunlar çıktığından beri gece uykuları da kaçtı maalesef. Salı günü insallah öğrenicem bakalım belki krem filan verir geçer rahatlar. Bu arada sudocrem sürdüm poposunda da isilik vardı. ertesi gün poposu tamamen geçmişti ama kollar bacaklar aynıydı. Yani isilik değil diyorum o zaman bunlar.