Çok üzülüyorum bu halimize neden bizim ülkemiz böyle oldu.Bayrağımızı dalgalandıran az sporcu var. Devşirme nereye kadar… Beden eğitimi derslerine sınıf öğretmeni giriyor aileler buna göz yumuyo spora çocuklarını göndermiyo matematik yapınca Zeki çocuk sayılıyor ne kadar yanlış .olimpiyata gitmiş madalya alıcak sporcuyu bile kamera göstermiyor hep siyasi nedenler maalesef spora ve sporcuya gereken önem yok. Adamlar İlkokul da başlıyor spor okullarına çocuklarını yazdırmaya koşarak gidiyo biz de sınıf öğretmenleri yağ satarım bal satarım İle çocuğa spor yaptırıyor kimse buna baş kaldırmıyo asla emanet etmem oğlumu spor dersinden ne anlar sınıfçı özel okullarda beden eğitimi öğretmeni giriyor devlette sınıfçı 🤦♀️ Bu düzeni bozmak gerekir çocuklarımız için. Ülkemiz için ne güzel her dalda sporcuları var yabancıların imreniyorum bu yöneticilerin hatası 🤦♀️ Eğitime önem verilmiyor yap boz tahtası oldu çocuklar