bebeğime ilk beş ay prima pure kullandım ondan sonrasında premium care beze geçtim hiç pişik sıkıntısı yaşamadım fakat artık cırtlı bezi bağlatmadığı için premium care’in külot bezini aldım bezin içi cırtlısı gibi petekli değildi delik delik değildi yani sonuçta aynı marka aynı model bez neden farklılar anlayamadım yine de kullanmaya başladım bebeğim pişk oldu külot bezinde benimle aynı durumu yaşşayan var mı