Korkmayın sonrasında kötü bi durum olcaksa önce tomografıden bakılsn Allah korusun birşey olmadan önceden bilmiş olursnuz benim bebeğim 1 aylıkken düşmüstü o zamn iyi dediler bi sıkıntı yok diye10 ay sonra oğlumun bir kolu hisetmemeye başladı 5-6 saat kadar sürdü aradan bi kaç ay geçtikdrn sonra tekrar aynı şey oldu sonra tomografiye aldılar beyninin sag tarafında zedelenme çizik şeklinde şekiller olmuş bunun etkisiyle koluna atabiliyor dediler hala ilk düşüşte alınsaydı belki bu kadar geç kalınmazdı çok şükür şuan iyi ama gene bi sefer daha tekrarlanır mı oda bilinmez.. o yüzden ihmale gelmez saglık ne yapılması gerekiyorsa yapılsn bence..