Sureyya58 Hanımlar merhaba. Bebeğim 4 ay 11 günlük . Yaklaşık 4 gündür bebeğime mama takviyesi yapmak durumunda kaldım ancak dün bebeğimin bezinde pembemsi turuncumsu bi leke gördüm ve çişi çok ama çok keskin kokuyor bunun nedeni ne olabilir?
Momteach Sureyya58 bu aylarda hep olur benim her bezde var emiyor ama terlede atıyor suyu ondan havalar çok sıcak kızımdada olurdu
Frauz Sureyya58 sussuz kalmış iyi birşey değil bu durum. bol bol emzirinama emzirirken siz de su için
Ozgdfn Sureyya58 idrarda kristallesme oluyormuş o leke o yüzden benim kizimdada vardı doktorum bol su içmesi gerektiğini söyledi
gocebebirbayan Sureyya58 susuzluk. Neden eziyet ediyorsunuz bebeğinize. Su verin hava çok sıcak. Yazık ya ☹️
ilseng Sureyya58 merhaba geçmiş olsun. Mama verdikten sonra biraz su vermek gerekir normal zamanda da. Şimdi bir de havalar sıcak çok terliyorlar vücutlarındaki su yetmiyor hem çiş koyulaşıyor hem de kokuyor. Siz bol su İçin ve bebişinize de su verin