Zynpdrgt01 Allah şifa versin o olmazları oldurandır inşallah yavrunuza bi çare bulunur olmazsada onlar çok özel bebekler çokk💕 Ben eşimle akrabayım kuzenim hala dayı çocuğuyuz çok şükür bi sıkıntı yok bebeğimizde hatta tüm teyzelerim eniştelerimle dayılarım yengelerimle hatta nerdeyse tüm köy akraba evliliği zamanında yabancı olmasın aman diye diye herkes yakınındakiyle evlenmiş sanırım tüm köyde hiç sorunlu bebek de büyükte yok çok şükür🙏🏻 illa olacak diye bişey de yok kendinizi şartlamayın bi gün 2. bebeğiniz olursa kesin o da öyle olur diye düşünmeyin dua edin zamana bırakın her şeyin hayırlısı..