cagankusunannesi Oğlum 14aylık çoğu problemi atlattık ama hiç atak yaşamadık die bilirim şimdi ise uykuya dalamama yemek yememe ortada bişey yokken bile ağlamaya başladı sizce atak mı diş mi bilmiyorum yardım eder misiniz?
Eesay cagankusunannesi benim de oğlum 14 aylık hemen hemen. Çok mız mız, iştah yok. 1-2 aydır hep böyle. Diş çıkarmaya çalışıyor bu ara çok uzun sürdü ben ona bağlıyorum şuan ama genel olarak sürekli öız mız
Song cagankusunannesi aynısı dun ıtobarıyla basladı,hatta oyle farklıydı kı calpol verdım bu kadar mızmızlıktan kesın ahrısı var diye,aksm temegı bıle dogdu duzgun yemedı,azı dıslerı cıkıyordu ınsallah ondandır.hıc cekılmıyor cunku🤣
cagankusunannesi Song bizimkinin bir kaç gün önce ateşi vardı dişe bağladım ama bir kaç gündür mızmızlık durduk yere ağlama uykuya dalamama eklenince acaba atak mı die düşündüm