Arkadaşlar merhaba, çok üzgünüm. Maalesef emzirmeyi rahatsızlığımdan dolayı bırakmak zorunda kaldım. Mamaya geçiş yaptık. Keçi sütlü, bebelac, humana ve en son aptamil verdim. Sürekli değiştirdik. Doktor tavsiyesiyle. Mamaya geçtikten bir hafta sonra bebeğimin önce iki gözü şişti sabah uyanınca. Göz doktoruna götürdük. Sorun yok dendi. Ve çok kusuyor. Şimdi ise aptamil e geçtik. Kusma devam ediyor. Biraz azaldı kusması ama 2 haftadır gece uyuyup sabah uyanınca sağ gözde şişme oluyor. Gün içinde azalıyor. Doktorlar mamadan değildir dedi. Bayram tatili araya girdiği için doktora götüremiyorum. Başına böyle bir şey gelen var mı?