Suan bu esnekligi tum ülkeler yapiyor. Eylül ekim geldi mi yine yasaklar baslicak. Ama burda sorun vatandaş da degil. Türkiye herkes aşı olursa bu is biticek gozuyle bakti. Aşı son gaz devam ediyor ama vaka sayısı da ortada. Bundan sonraki planları yok. Yine yapilacak sey olarak okullari acmamak olacak ki bu da tatile giden insanlarla alakasiz. Dun Hollanda
da bir sehrin carsisindaydim maske yok mesafe yok kalabalik herkes egleniyor yiyor iciyor alisveris yapip geziyor.Almanyada yasiyorum okullar kapanmadi hic haftada 2 gun de olsa ogrenciler okula gitti maske mesafe ve 2 gune bir hizli test yaparak. Insallah her şey daha olağan bir hal alır.