Balkokulumm bu dediklerinize kesinlikle katılıyorum. Küçükken kolay ama büyüdükçe o kadar zorlaşıyor ki sallamak. Gece uyanıyor dandini yapalım mı diyor, aylarca gecelerim bu şekilde geçti, hala da arada istiyor. Üstelik bırakamıyorum da ayağımdan hemen uyanıyor. Hiç basit değil bu yöntem. Çok pişmanım salladığa ki kızım 1 yaşından sonra kendi isteği ile sallanmaya başladı ayağımda. İlk zamanlar oh be ne kadar rahatmış diyordum, öbür türlü uyuması çok yoruyordu çünkü, böyle 10 dakikada uyudu ne rahatmış ben neden daha önce saklamamışım ki demiştim. Ama o kadar pişmanım ki bu durumdan. 2.5 yaşında ve yeni yeni vazgeçiyor bu durumdan.