mltmkrkl Kızlar 4.5 ay önce dogum yaptım şuan ilk defa regl oluyorum bebegim de huzursuzluk var sütte azalma hissediyorum normal mi bunlar bir de ilk regl den sonra kilo veriliyor mu az da olsa 🤣
Deletedmom_29 mltmkrkl benim bütün kilom daha önce gittiği için adet olunca daha fazla gitmedi 😬sütte azalma olmadı bende
Kubrayyllmz aynı ben 4 buçuk ayşık olduk bugün regli oldum süt sagarak veriyorum kaç gündür çok az çıkıyor acaba ondan mı
EsmaLina Regl olmaya başladığınızda I Mom Latte kullanmaya başlayın. Eksilen vitaminlerinizi karşılarsınız