Canım öncelikle sakin ol, anneliğin kolay olmadığını zaten hepimiz biliyoru. Oğlum 9,5 aylık o yollardan hepimiz geçtik. Eşinle tartışmaklada, saçını başını yolmaklada o cocuk değişmiyor sonuçta. 6 da uyanmasında da kızılacak sorun yok, benimkide 5te her gün erken, geç yatsa bile uyanıyordu. Alışacaksın,seni zorlayan tek şey beslenme reddi. Ona da çare yolları aramak lazım. Gazı mı var, ayrıca annenin sinirli olması bebeği etkiler huzursuz olur. Kendinide yıpratma bir sen ilgilen bir eşin. Dönüşümlü yük biraz hafifliyor. Benim eşim Tsk da. Haliyle tek başımaydım. Senin yanında 5 dk tut nefes alıcam diyeceğin biri var. Şükret.