Dilcem28 Bebeğim hasta olduğu için burnunu açmak istedim şırınga ile Serum fizyoloji gönderdim her buruna 5 lik şırıngadan 2 tane. Burnu kanadı yanlış mi yaptım zarar mi verdim napicam
Mom62636362 Dilcem28 şırınganın ucu tahriş etmiş olabilir. Ayrı ayrı tüplenmiş bir şekilde satılan serum fizyolojiklerden kullanın isterseniz bundan sonra
minikaa Dilcem28 yani her buruna toplam 10 ml mi sıktın? Çok fazla değil mi ya ben bikaç damla diye biliyorum yanlış olmasın tabi çok fazla kullanmaya ihtiyacım olmadı net değil ama böyle biliyorum
Erencinarinannesi Dilcem28 aspiratörle çekerken yara olmuş olabilir ya da şiringanın ucu zarar vermiştir ben daha fazla sıkıyordum çünkü
Dilcem28 Mom62636362 ondan kullanıyordum. Onunla serumun arasinda fark yok diyince eczaneci bende aldim
Dilcem28 Erencinarinannesi dun burnu cok doluydu bosalmayinca aspiratör denedim. Denediğim burun deligi kanadi zaten
Erencinarinannesi Dilcem28 çekerken daha dikkatli olun çok zorlamayın 9 aylık bebeğin burnu başka türlü temizlenmez bide her seferinde çekmeye gerek yok sabah akşam çekseniz yeter
minikaa Dilcem28 doğrudur şimdi dediğim gibi yanlış bişey de söylemek istemem çok kullanmadım ama öğrenmiş oldum bu vesileyle teşekkürler 🤗
Mom62636362 Dilcem28 Zaten yok canım ama neticede şırınga sert plastik ya o yüzden ☺️ bir sorun olduğunu zannetmiyorum. Tahriş etmiştir. Eğer devam ediyorsa kanama durmaksızın o vakit hastaneye gitmelisiniz