Yaa o ıkınma sesi kulağıma geldi inanın yatak odasında yatan bebeğimin ıkınma sesini salondan duyardım, içim parçalanırdı artık duymak istemiyorum elimden bişey gelmiyor diye ağlardım, göbek ve kasık fıtığı olmuştu böyle ıkınmaktan ne yapsam işe yaramadı gaz damlaları yağlar masajlar yok yok sadece zaman gerekli, 6 ay çektik biz gaz sancısını 8. Ayından sonra da fıtıkları geçti çok şükür