Üzüntümü endişemi şuan tarif bile edemiyorum. Dün 28 günlük kızıma laringomalazi teşhisi konuldu. Doğduğundan beri hırıltı varsı fakat 2 gündür yerini düdük gibi bir sese bıraktı. Kızım emince boğulacak gibi oluyor ve memeyi bırakıyor. Bu hastalığı atlatmış olan arkadaşlardan tavsiye bekliyorum. Emzirme pozisyonu. Uyku posizyonu. Ne zaman geçer. Ne yapmam gerekir. Lütfen beni aydınlatırmısınız. Makaleleri araştırınca kafayı yicek gibi oluyorum. Tecrübeli annelerin deneyimlerine ihtiyacım var :(