Berra60 bana kuzenim çeyiz hediyesi olarak philips azur elite almıştı siyah kırmızı olanlrdan çok afilli bir ütü ancak tırt nefret etmiştim. Annemin yedek ütüsünü getirmiştim mükemmel bir ğtü philips azur pro oda mor olanlardan. 1 senedir onu kullanıyorum çok memnunum eşim hediye olarak philips kazanlı ütü aldı geçen ay ütü yapma sürem tarı yarıya düştü efsane bir ütü 🥰