yaramaz_bocegim bizde böyle olduk geçmedi bizi geçiren tek şey, prednol ve trosyd diye 2 tane krem var sabah ve akşam olmak üzere günde 2 kez karıştırıp bu kremleri uyguladım 5 gün, bu kremler dışında başka bir krem de kullanmadım geçti çok şükür, doktor tavsiyesi ile kullandım bunları, sizde doktorunuza sorup kullanabilirsiniz ama muhtemelen oda bu tedaviyi verecektir, göz göz açılmıştı benim kızımın poposu, bir an önce uygulayın rahatlasın minik, çok geçmiş olsun, bizi de hiç bir pişik kremi geçirmemişti neredeyse hepsini kullandım boşa para vermeyin onlara