Günaydın anneler. Geçen gün Bi bardak soğuk su içmiş bulundum ve şuanda hastayım. Burun akıntım ve boğaz ağrım var. Bebeğime yaklaşmamaya çalışıyorum. Maskeyle emziriyorum iyileşene kadar öpmemeyi düşünüyorum. O yüzden biran önce iyileşmem lazım. Parol dan bşka ilaç kullanılmıyor sanırım emzirirken. Benim gibi hasta olan anneler ilacı ne ölçüde kullandınız bşka neler yaptınız tavsiyelerinize ihtiyacım var 🌸