2cocuklu1anne kafasına bişey takmış olabilir. Benimde yiğenim gecenlerde her gün ağladı. 5,5 yaşında. Gölge görmüş gece ağlıyor, kuzenini özlüyor ağlıyor vs gibi basit sebepler. Bu yaşlarda çocuklar bellek gibi herşeyi gün içinde hafızaya alıyor ve duygu yoğunluğu yaşıyorlar