DurununAnnesi12 Gece 12 den beri uyumuyor gazı da yok bi kere daha olmuştu sabah 5 gibi uyudu 8 de kalktı olan bNa oldu atak Dönemindeyiz fırtınalı geçecekmiş neden normal geçmiyor ya of 5 aylık
Rabiazulal Bnmkide uyumuyodu karnını sardım belki uyur diye gayet güzel uyuyo şimdi 😂😂bu çocuklar öok tuhaf yazım sarmayım demiştim sıcak diye şimdi sarmadan uyumuyo