Hakanmom oğlum da 39+6 da 54 cm 4 kg doğmuştu. 1 yaşa kadar hep toplu ve uzundu. Sonrasında kg atılıyor yürüme vs sebebiyle. Ama hala uzun. 26 aylık ama gören 3-4 yaşında sanıyor😬 ayakları da büyük. Sanırım uzun gidicek. Kıyafet meselesi normale döndü 2-3 yaş giyiyor. Bir tık fazla diyebilirim