Glutensizdünya diye Instagram da bir hanım var, bir tarifi var 5000 kişi uygulamış isterseniz deneyin ben dün uyguladım sabaha dinç kalktı tabi ki burnu biraz akıyor hâlâ ama geneli iyi. Sarımsak ve zeytinyağını rendeleyip ayak altına sürüyorsunuz, üzerine çorap. Göz atmanızı öneririm dün halsiz gezen bebe bugün dinç ve mutlu