HaticeG Bebeğim 2 gündür ishal ve ara ara çok azda olsa kusması oluyor sizce acile götürmeli miyim ? Başına gelen var mı ?
Si_se_ta_be HaticeG Benim bebeğim de 12 günlük doğduğu ilk 3 gün hariç sonrasında hep ishal oluyor. Yenidiganlarda normal bir durum diye biliyorum.
tunosum HaticeG yok canım bunun işin götürüp çocuk da Sen de perişan olmayın boşa hastanede. Üşütmüştür biraz. Sen bol bol emzir yarına toparlar hemen
ASYA123- HaticeG 11gunluk bebeğim bizdede var ama benden geçti sanırım.kabiz olmamayim diye kayısı çayı içiyorum bir fincan günlük.muhtemelen ondan oluyor.
HaticeG Zdk baya baya su gibi akıyor sapsarı tam bezini değiştirirken bugün üstüm başım battı üstüme kadar sıçradı su gibi olduğu için .
Arc1993 HaticeG alerji olabilir mi? Yani o kadar küçük bebek ishal olsun sanmam. Benim oğlum öyleydi alerjisi çıktı. Bence bir dr a danışın
Zdk HaticeG anne sütü alan bebeğin normal kakası bu şekilde olur zaten. Sarı ile kahverengi arasında renklerde ve su gibi. İshal değil yani normal. Kızım 3.5 aylık hala kakası bu dediğiniz şekilde.
HaticeG Arc1993 ne alerjisi olabilir ? Ara ara az az kusması da var . Acile götüreceğim bugün ya bekleyemem Pazartesiyi sanırım.
Arc1993 HaticeG işte neye alerjisi belli olmuyor deneme yanılma. Sizin sütünüzden geçiyor. Cocuk dr görse daha iyi. Genelde süt ürünleri oluyor
HaticeG tunosum en büyük ihtimal üşütme şuan zaten eşim yüzünden pikniğe götürdüm .pusetten hiç çıkarmadım o kadar sardım sarmaladım ama üşütmüş olabilir 😣
MayneymisAltintop İshal sayılması için yeşile dönük olması lazım. Yenidoğan bebek kakası hardal renk sarı olduğu sürece sağlıklıdır. Sadece süt emdiği için sıvı olması normal. Birçok yeni anne ishal sanıyor ☺️ kusmasıda normal
HaticeG MayneymisAltintop o kadar su gibi olmasıda normal mi o zaman evet hep sıvı gibiydi ama bu kadar değildi .
Zdk HaticeG siz bezini kakasını yapar yapmaz açmışsınızdır o yüzden fazla sıvı gelmiştir. Az daha zaman geçtikten sonra açsanız bez emiyor kakayı biraz daha koyu görünüyor
Zdk Si_se_ta_be normal zaten sadece sıvı alıyor bebek katı kaka yapamazki. Bebeklerin kakası kahverengi su gibi oluyor bu ishal değil normal birşey