Dilan123 ben suan 1,5 aylık bebekle tatildeyim 40ı çıktı geldik. Gaz damlası kullanıyorsan gaz damlasını al ve bol bol müslin 🥰 ben emziriyorum oyuzden mama taşımadım yanımda. Doktorumuz güneş koruyucu önermedi oyuzden onu devamlı gölgede tutuyoruz buyüzden musline çok ihtiyaç oluyor. 120×120 müslinlerden almıştım onları kullandım. Akşamları bazen serin oldu kalın olmayan uzun kollu tulumlarlardan da aldım yanıma. Serum fizyolojik ve aspiratörünü de kullanırım belki diye almıştım yanıma, gerçekten ihtiyaç oldu, oda yanında olabilir.
ateş ölçer, carpol’de ne olur ne olmaz yanımda ama şükürler olsun gerek olmadı🙏🏻