Ndrg-12 Kızım 7 aylık, sütüm yok, gece mama veriyorum bir daha uyutamıyorum. Vermesem açlıktan uyanıyor zaten. Versem uyutamıyorum. Napıcam bilmiyorum kaç gecedir uykusuzum 😓
Arzum_35 Ndrg-12 bir saat belirleyin gece en son 12 de verin ona alıştırın yalancı emzik yokmu onunla oyalayın gece mama vermeyın rahatsız olurlar sabaha karşı 6 gibi ideal
ozgeefem Ndrg-12 mamayı içiyor mu peki? Eğer mamayı içiyorsa uykusuyla alakalı nasıl bir problem olabilir ki kaç cc mama veriyosunuz acaba belki tam doymadığı için uyuyamıyordur
Betusunannesi Ndrg-12 canım ben uzun zamandır kızı alıştırdım. Kızı yatırıyorum biberonu ağzına veriyorum alttan bişeyle destekliyorum yan çevirip yatırıyorum uyuyor öyle mamasını içerken
Zulalhamza Ndrg-12 uyku saatinden bir yada bir bucuk saat öncesinde verin mamasını. Agir geliyor olabilir
Ndrg-12 Arzum_35 bir kaç gün gece vermedim sabah 5.5-6 gibi veriyordum bu sefer yine uyumuyordu yani ne zaman mamayı versem uyutamıyorum geri
Ndrg-12 ozgeefem mamayı fazla yapıyorum kendi doydu mu istemiyor mesela şuan 2 ölçeğini içmedi bile 🤷🏻♀️ Uykusu da var gözleri ovuşturuyor ama kapatmıyor da gözlerini
ozgeefem Ndrg-12 😂 ya öyleyse bişey olmaz annesi bizimde bazen çok uykumuz gelir ama uyuyamayız ya belki onun da öyle oluyordur yani ağlayıp ıkınmıyosa o kendi kendine döne döne oynaya oynaya uyur kalır yorulunca
Ndrg-12 Zulalhamza öyle yapıyorum ama gece acıkıyor tekrar beslemem gerekiyor besleyince de uykuya geçemiyor
ozgeefem Ndrg-12 o da olabilir kontrol ettiniz mi damaklarını. Benim oğlum 6.5 aylık ön alt dişleri patladı hatta çıktı bile diyebilirim büyüyor iki dişi de bizi mahvetti günlerdir sebepsiz ağlayıp duruyor. Ateşini de düzenli kontrol etmeyi ihmal etmeyin
Ndrg-12 ozgeefem evet kontrol ediyorum ama dişlerde gelen giden bişey yok maalesef sadece huzursuzluk var