babyandmom1 merhaba 1 aylık kontrolden sonra doktor kilo alımının yeterli olduğu istediği kadar uyuması gerektiğini söylemişti. O sebeple geceleri uyandırmamaya başladım. Zaten acıkınca artık kendisi uyanmaya başlıyor o dönemlerdr. Uyku da beslenmek kadar çok önemli bir ihtiyaç aslında😊 o sebeple yine de içinizin rahat etmesi için doktorunuza da sorun ama bence uyandırmayın bırakın uyusun 😅 hatta ben bez değişimini de bıraktım geceleri uykusu bölünmesin diye